- PFC je držitelem patentu nové revoluční technologie uchycení rotoru a středu brzdových kotoučů „V3 technologie“. Revoluční pokrokové řešení využívající retenčního vnitřního rozpínacího kroužku, který fixuje střed a brzdový rotor.
- Montáž rotoru tedy nevyžaduje žádný momentový klíč ani další žádné nářadí. Možnost výměny rotoru během velice krátké chvíle představuje maximální možnost efektivní práce a šetří tak Váš čas a úsilí. V3 technologie taktéž představuje ve srovnání s konvenčním obvyklým spojením středu a závodního rotoru významnou váhovou úsporu.
- Retenční metoda uchycení V3 kotoučů je založena na pružném rozděleném kroužku, jehož konce se uvnitř po obvodu středu samovolně na pružícím principu samovolně roztahují a tím fixují střed s rotorem. Toto představuje velice efektní způsob uchycení rotoru na střed plně suplující obvyklé plovoucí uložení.
- Kotouč díky tomuto principu nemusí disponovat obvyklými delšími montážními packami, čím je docíleno další úspory váhy a ještě více je eliminováno riziko distorze vyplývající z obvyklého fyzikálního principu důsledků rozdílu teplot mezi středem s nižšími teplotami a rotory pracujícími při daleko vyšších teplotách. Toto v konečném důsledku ještě následně více přispívá k ještě větší efektivitě procesu brzdění. Právě díky snížením provozních teplot je plocha samotných rotorů i při delším závodním nasazení více v rovině, bez rizika vzniku kónických nerovností a tím pádem se ještě více využije práce plochy třecích segmentů, což je patrné především ve spodní části anulusu kotoučů ve srovnání s konvenčním uchycením.
- Další následné benefity s výše uvedenými fakty představují skutečnosti jako ještě větší eliminace rizika případných prasklin na rotorech, tzv. hot spoty, a dále snížení tendence k nerovnoměrnému sjíždění destiček.
- Konzistentní práce plovoucího uložení rotoru po celou dobu závodu. Běžné plovoucí uložení vykazuje po delším závodním nasazení tendenci k pohybům uvnitř svého uložení v kotouči. Redukce efektivity práce, kterou vykonává právě standardní plovoucího uložení, zvyšuje zpětnou reakci pístů, prodlužuje krok pedálu a zvyšuje riziko vibrací.
- Redukce počtu montážních dílů, s kterými mechanik pracuje. Místo většinou obvyklých 38 součástek (1 střed, 1 rotor, 3 x 12 šroubů, 3 x 12 matek, 3 x 12 podložek) nyní pracujete s pouhými 3 ks dílů – rotor, střed, roztahovací kroužek.