2020 Spanish Rally Champions!

Vítězná posádka španělského rally mistrovství 2020 se celou sezónu spoléhala na brzdové materiály Performance Friction Brakes. Pepe López / Borja Rozada, Team Sport & You s vozem Citroen C3 R5 asfaltové specifikace používala během závodů především novou směs s označením 39. Tento materiál se vyznačuje mimo jiné rezistencí vůči velice vysokým teplotám, což bylo pro správnou funkci brzdového systému na rychlých španělských asfaltech s velkým množstvím zatáček naprosto zásadní. Posádka se zároveň stala i vítězem kombinovaného šampionátu asfaltových i šotolinových soutěží. Na nezpevněném povrchu se osvědčila směs PFC s označením 11. Sezóna 2020 představovala pro značku PFC debut ve španělském rally mistrovství a to hned s vítězným koncem. PFC gratuluje posádce k dosaženým úspěchům ! V sezóně 2021 posádka mění vůz a šampionát - Škoda Fabia R5 EVO - mistrovství Evropy - osvědčené brzdové materiály zůstávají. 

Ex-F1 DRIVER CHRISTIAN KLIEN – MERCEDES GT3 / JP MOTORSPORT WINS IN GT OPEN INITIAL RACE WITH PFC!!
Ex-F1 pilot Cristian Klien - Mercedes GT3 / JP Motorsport vítězí v GT Open závodě s PFC materiály
Perfektní závod v GT Open kategorii pro JP Motorsport Mercedes GT3 v mezinárodním open šampionátu / International GT-Open championship. Ex-F1 pilot Christian Klien (AUT) vybojoval v klání první startovní pozici do závodu Hungaroring, stává se celkovým vítězem prvního závodu společně s týmovým kolegou Patrykem Kuprinskim (POL). Po závod  PAUL RICARD tato posádka vévodí celkovému pořadí PRO-AM kategorie v GT OPEN Championship. Během závodního víkendu obhájili celkové vedení proti silným soupeřům jako Mercedes BOP, Optimum Motorsport s Teo Martinem ve voze McLaren, týmům jako AF Corse s Ferrari, TF Sport s Aston Martin a dalším konkurentům s profesionálními piloty.  
Team JP Motorsport se spoléhá ve svých vozech na osvědčené kombinace materiálů PFC - pro některé závody volí set-up PFC 15 přední / PFC 332 zadní, případně variantu přední - nová směs PFC 39 a zadní opět 332. Tento team představuje významný článek v hirearchii vývoje směsí značky PFC pro závodní nasezení. Gratulace teamu i pilotům k jejich úspěchu !

XAVI ARTIGAS / LEOPARD IMPALA HONDA – vedoucí jezdec FIM CEV M3
s brzdami PFC !!!
Po prvních 5-ti závodech FIM CEV M3 (Junior M3 World Championship) je ve vedení šampionátu jezdec týmu Leopard Impala Honda Xavier Artigas - na svém kontě má 2 vítězství, P2 a P8 v posledním závodě po té, co se probíjel zpět dopředu z hloubky startovního pole po incidentu ve vedoucí skupině závodníků. Španělský závodník v současné době disponuje solidním náskokem 21 bodů před průběžně druhým jezdcem v pořadí. 

V posledním závodě vybojoval opět stupně vítězů v Moto3 World Championship. Své první účasti v tomto šampionátu dosáhl v pouhých 16-ti letech věku. Mladý závodník je univerzální jezdec a i přes svůj nízký věk disponuje dostatečnými závodními zkušenostmi. S velkou důvěrou se spoléhá na svém motocyklu Honda HRC M3 na směs PFC 333. "Tato směs disponuje dostatečným nástupem a silou, FIM JR World Championship M3 je neskutečně vyrovnaná  třída a k úspěchu je potřeba nepodcenit žádný detail, včetně adekvátního brzdného účinku i  v extrémních situacích. V této třídě občas dosahuje lepší čas na okruh než závodníci v MOTO3 MOTO GP ! Směs se vyznačuje skvělou životností a odolností, během celého závodu neregistruji žádný pokles účinku a to je přesně to, na co se potřebuji spolehnout". Team si pochvaluje kromě výkonu i šetrnost směsi vůči brzdovým kotoučům. 

"Používáme směs PFC 333 na všech našich motocyklech", říká Arenas sen., majitel teamu. "Nejen ve třídě M3, ale také i na motocyklech v kategorii Honda European Talent, což jsou mocykly disponující pouze jedním kotoučem, což samozřejmě představuje pro brzdy ještě větší nápor. Se směsí PFC333 nám vymizely dřívější problémy, jako třeba náhlý rychlý pokles účinku nebo deformance podložních plechů. Naši jezdci jsou s touto volbou velice spokojeni. 

F4 SPAIN, pravděpodobně nejvíce vyrovnaný šampionát F4 !

F4 Spain se stává pravděpodobně nejvíce konkurenčním šampionátem této třídy v celé Evropě, a to jak z hlediska počtu jezdů, týmů, tak i jejich národnostního složení. Závody na okruhy Paul Ricard byly jasným svědkem tohoto faktu. Skvělé fair play souboje 21 mladých talentovaných závodníků. 
Značka Performance Friction Brakes je oficiálním dodavatelem tohoto šampionátu. Jezdci i teamy používají ke své plné spokojenosti právě materiály tohoto výrobce.

TCR EUROPE

PFC Brakes přispělo k dvojitému vítězství a průběžnému vedení v šampionátu !

Excelentní víkend na okruhu Paul Ricard 
PFC Brakes vyvinulo novou směs pro sprint závody v TCR šampionátu. Značka přes sezónou intezivně testovala společně s teamem HONDA JAS a Brutal Fish Racing Team s jejich jezdci Danem Lloydem, Pepem Oriolem a Martinem Rybou na různých okruzích. Výsledkem práce je nová směs s označením "39". Ta se v porovnání s dalšími materiály značky vykazuje ještě vyšším náběhem a nástupem při zachování požadované modulace. 

Britský závodník Daniel Lloyd obsadil 3. místo v kvalifikaci závodu, v prvním klání zvítězil a v druhém s opačným startovním pořadím obsadil 6. pozici. V současné době vede šampionát. Nejlepší možný důkaz správného vývoje směsi "39". 

Druhý závod znamenal pro PFC druhé vítězství ! Německý pilot M.Halder startující z pole position dosáhl jako první cílové pásky. Mike použil na své Hondě Civic směs 333. PFC je taktéž dodavatelem materiálu pro oficiální team Audi v tomto šampionátu - ComToYou. V celkovém hodnocení toto seskupení obsadilo druhé místo s jejich vozem Audi RS3 LMS.

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti